Dvořákova 381/21, České Budějovice
722 253 656
tomas@prochazkazivotem.cz

Obchodní podmínky, rezervace a storno

Obchodní podmínky, rezervace a storno

Tyto obchodní podmínky upravují poskytování terapeutických a koučovacích služeb. Jejich přijetím při rezervaci služeb vyjadřujete souhlas s uvedenými pravidly a podmínkami.

Rezervace a platba:

Při rezervaci terapeutického sezení je nutné uhradit zálohu nebo celou částku předem. Výše platby se odvíjí od konkrétního typu sezení a je splatná v okamžiku rezervace. V případě platby zálohy bude zbylá částka uhrazena na místě.

Platba na místě je možná hotově (prosím o přesnou částku doplatku), převodem na účet pomocí QR kódu nebo platební karou.

Zrušení rezervace - storno podmínky

Storno poplatek slouží jako kompenzace za časovou rezervaci a přípravu na vaše sezení. Každý termín je zarezervován výhradně pro vás, a pokud rezervaci zrušíte na poslední chvíli, není již často možné nabídnout termín jinému klientovi.

Tento poplatek pomáhá pokrýt provozní náklady spojené s plánováním, administrací a případnou ztrátou možnosti poskytnout službu jinému zájemci. Zavedení storno poplatku nám zároveň umožňuje udržovat dostupnost kvalitních služeb a férové podmínky pro všechny klienty.

  • Pokud rezervaci zrušíte nejpozději 48 hodin před termínem, vracíme celou uhrazenou částku.
  • Pokud ke zrušení dojde po této lhůtě, částka 580 Kč zůstává jako storno poplatek, zatímco zbytek vám bude vrácen.
  • Pokud se klient nedostaví na sezení bez předchozího zrušení, zaplacená částka propadá v plné výši.

Povinnosti klienta

  • Klient je povinen dostavit se na sezení včas a ve stavu vhodném k terapeutické nebo koučovací práci.
  • Pokud má klient specifické zdravotní nebo psychické obtíže, je povinen je předem konzultovat s terapeutem.

Odpovědnost poskytovatele

  • Poskytovatel se zavazuje k zachování mlčenlivosti a ochraně osobních údajů klienta.
  • Poskytované služby nenahrazují lékařskou péči ani psychoterapii, pokud není výslovně uvedeno jinak.
  • Nejedná se o zdravotní službu psychoterapie podle zákona 372/2011 Sb., o zdravotních službách.

Reklamace služeb

Pokud klient není spokojen s poskytnutou službou, může podat písemnou stížnost do 7 dnů od realizace sezení. Reklamace bude vyřešena individuálně.

Platné od 1.1.2025.